JOM RIHLAH ILMIAH..!! TERBUKA UNTUK SEMUA..!!

Oleh : Mohd Sofwan Ali

Termasuk Anak Muda di MALAYSIA DAN INDONESIA..!! JOM RIHLAH ILMIAH..!! TERBUKA UNTUK SEMUA..!!

Bersempena Pesta Buku Islami Jakarta yang akan berlangsung pada 28hb Februari - 9hb Mac 2014, tentunya ramai dari kalangan warganegara Malaysia khususnya terdiri dari para pelajar, berhasrat untuk mengunjungi ke acara pesta buku terbesar di Indonesia itu.

Justeru, beberapa orang anak muda dengan anjuran bersama Universiti Terbuka Anak Muda (UTAM) mengambil inisiatif untuk menawarkan peluang kepada anda dengan menganjurkan Rihlah Ilmiah Jakarta-Bandung 4 Hari 3 Malam yang julung-julung kalinya diadakan ini.

Menyahut pesan Ilahi supaya mengembara dan bertukar-tukar ilmu pengetahuan, pakej Rihlah Ilmiah yang dirancang khusus untuk tujuan tersebut yang turut merangkumi ziarah-diskusi ke Institute for the Study of Islamic Thought and Civilizations (INSISTS), Pesantren Darut Tauhid dan UIN Syarif Hidayatullah, lawatan ke tempat-tempat wisata (pelancongan) seperti Old Batavia atau Gunung Berapi Aktif Tangkuban Perahu dan juga peluang membeli-belah seperti di Tanah Abang dan Pasar Baru.

Perincian:

Sebut Harga | RM699/seorang (sehingga 9 Februari 2014) | RM799/seorang (10-27 Februari 2014) | RM1190/seorang (28 Februari-2 Mac 2014)

Sebut harga termasuk | tiket penerbangan, urusan penginapan, urusan pengangkutan (kenderaan bas,minyak & gaji pemandu peribadi, konduktor dan tour guide yang ramah dan mampu berbahasa Malaysia dan Indonesia dengan baik) sepanjang di Indonesia, caj parking, biaya masuk ke Muzium Asia Afrika Bandung, biaya tol dan pass airport, 9 kali makan dan minum sepanjang perjalanan, tips, penginapan dan makan minum pemandu/konduktor.

Sebut harga tidak termasuk | Airport Tax di Indonesia (IDR150000/seorang), perbelanjaan peribadi (dobi, panggilan telefon, dll ) makanan & minuman selain yang disediakan dan infaq seikhlas hati pada pemandu/konduktor di penghujung perjalanan (sekiranya perkhidmatan dirasakan memuaskan sahaja!)

Pendaftaran:

1|Deposit RM200 ke akaun Maybank Ahmad Aizatnur bin Zakaria: 1620-5874-5996
2|Hantarkan nama, no. passport, alamat dan no. telefon beserta bukti pembayaran ke alamat emel saifuddin.amran@gmail.com
3|Baki pembayaran hendaklah dilunaskan selewat-lewatnya 15 hari sebelum tarikh penerbangan

Pertanyaan:

Ahmad Aizatnur Zakaria (MALAYSIA DAN INDONESIA)
FB : Ahmad Aizatnur Zakaria
No.Fon : 081228936042 (Call/Whatsap (Indonesia/Malaysia)

Ejen Wakil Medan,Indonesia :(Pertanyaan Untuk Medan sahaja)
Sofwan Ali
FB : Sofwan Ali
No.Fon : 083194724305 (Indonesia) Whatsap : 0195222966 (Malaysia dan Indonesia)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

5 Masjid Paling Cantik di Perak

5 Bilik Hotel yang Paling Mahal di Malaysia