NAK TAK KALAU SAYA JUAL KOLEKSI RATUSAN EBOOK DAN ARTIKEL PADA ANDA DENGAN HARGA MURAH GILER TAK MASUK AKAL?


Lihatlah sendiri koleksi ratusan ebook dan artikel ni. Banyak giler, kan?

Yang dalam gambar ni baru sebahagian. Ada banyak lagi!

Yang best tu bukan sekadar ia banyak, tapi sebab kita boleh claim bahawa kesemua ebook dan artikel itu adalah milik kita!

Tak ke gila?


Saya sangat faham, sebagai seorang copywriter, ramai peniaga di luar sana yang minta saya buatkan content writing untuk mereka. Ada juga yang minta buatkan ebook untuk mereka.

Cas yang saya letak? Pastilah ratusan ringgit.

Sebahagian kecil bayaran yang saya terima untuk hasilkan content writing untuk pelanggan saya.
Itu pun saya hanya beri satu je la. Kalau banyak, lagi mahal la.



Jadi, sekarang, saya mahu beri peluang pada anda untuk miliki sendiri ratusan ebook dan artikel yang bakal menjadi milik anda. Ya, milik anda sepenuhnya.

Mungkin anda tak nampak lagi apa yang anda boleh buat dengan koleksi ratusan ebook dan artikel ni. Nah, saya beri cadangan seperti yang saya sendiri dah buat:

1. Jadikan Sebagai Ebook Anda

Anda boleh lihat di atas. Ini sebenarnya bukan ebook yang saya tulis, sebaliknya saya ambil dari koleksi ebook saja. Saya ambil, edit letak nama saya dan jadilah ini ebook saya!

Jadi, siapa kata susah buat ebook? Eh, jangan bimbang, memang ebook-ebook dalam koleksi ini ada lesen PLR yang membolehkan kita buat suka hati saja pada ebook ini. Tak salah dari segi undang-undang pun!

Ebook ni kemudian anda nak jual ke, nak bagi free ke, nak bagi sebagai bonus ke, terpulang. Best kan?

Kalau malas nak edit pun tak apa. Anda tetap boleh buat apa saja yang anda mahu dengan koleksi ebook-ebook ini.


2. Jadikan Content Writing untuk Facebook atau Website

Ebook-ebook dan artikel ini anda boleh pecahkan tau. Jadi lepas ni tak payah la pening kepala nak fikir buat content apa. Copy paste je dalam ebook atau artikel yang diberi.

Oh, ebook-ebook ni memang dalam bentuk Microsoft word pun. Jadi anda boleh ambil mana-mana bahagian yang anda suka untuk dijadikan content writing. Jimat duit, tak payah bayar pada copywriter!


3. Bonus untuk Pelanggan

Tengok la, sekali saya beri ebook free pada prospek saya, berbondong-bondong mereka ucapkan terima kasih.

Mesti seronok pelanggan kita kan kalau kita hadiahkan mereka beberapa ebook. Ha, kita pun boleh jadikan ebook ini sebagai umpan untuk mereka beli dari kita. 

Kalau nak bagi free pun tak salah. Saya sendiri bagi free beberapa ebook dari koleksi ini kepada customer saya untuk mengambil hati mereka. Kalau mereka dah suka pada saya, apa lagi? Hari Raya la!


4. Buat Duit

Ni yang paling best. Bila anda dah beli koleksi ratusan ebook dan artikel ni, anda boleh jual balik. Dan duit jualan tu masuk dalam account bank anda 100%!

Macam saya buat ni. Saya pun beli dari orang lain. Dan sekarang saja jual pada anda. Best, kan? Nanti anda dah beli, anda boleh jual balik macam yang saja jual pada anda. 


5. Kumpul Database

Ha, ini yang saya selalu guna. Bila ada begitu banyak ebook, saya beri sebahagian secara percuma untuk mengumpul database. Siapa yang tak suka ebook free?

Bila saya kata nak bagi ebook free, ratusan orang nak. Maka ratusan orang ini dah dijadikan database saya. Kumpul mereka dalam satu kolam. Dengan ribuan database ini, makin senang la saya nak buat duit. Alhamdulillah.


6. Ilmu Untuk Diri Sendiri

Kalau anda taknak jual ke, bagi pada orang ke, taknak buat untuk kumpul database ke, tak jadi masalah. Sebab dalam koleksi ni, ada begitu banyak ilmu yang anda boleh sedut!

Ilmu marketing, affiliate, funnel, copywriting, motivasi. Fuh, banyak la!

Bayangkan anda beli satu ebook pun paling murah mungkin RM10. Tapi dengan RM30, anda dah dapat ratusan ebook! Anda masih nak cakap rugi ke?



"Wow, bestnya! Berapa pelaburan untuk saya beli koleksi ratusan ebook dan artikel ni?"

Macam saya kata, saya nak jual dengan harga murah giler.

Harganya serendah RM30 saja.

Murah sangat, kan?

Tak luak pun duit RM30 anda kalau beli koleksi ratusan ebook dan artikel ni. Serius! 

Malah insya-Allah, ia akan menggandakan lagi duit anda.

Cuma saya nak ingatkan, koleksi ratusan ebook dan artikel ni terlalu besar. Jadi, anda rasanya tak boleh nak download semua dalam hp. Nak download sikit-sikit, boleh. Guna apps RAR.

Kalau download di laptop/pc, kena ada Google drive.

Koleksi ratusan ebook dan artikel ni dalam Bahasa Melayu dan English.

Macam saya waktu mula-mula beli koleksi ni, saya tak download terus pun, tapi saya terus jual balik. Hehe. Sebab bila mereka beli, saya hanya beri link download saja.

Senang kerja kita.

Dah la, taknak sembang panjang, 

Anda boleh dapatkan koleksi ini di bawah ini ya. Saya pun limitkan jualan khas untuk 30 pembeli saja. Dan jualan ni pun akan ditutup pada 9 Oktober ini saja.

Lambat, bye-bye.



Hamid Addin
Ghostwriter & Copywriter
___
PS : Serius tak luak RM30 anda. Anda beli, dapat, jual balik dengan harga RM30, anda dah balik modal.

PSS : Kalau anda lambat bertindak, orang lain yang akan bertindak dulu. Lagipun, benda best ni limit untuk 30 orang saja. Rugi kalau anda tak grab sekarang.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

5 Masjid Paling Cantik di Perak

5 Bilik Hotel yang Paling Mahal di Malaysia